torsdag 10. mars 2011

god kveld

heisanhopp :)
Har ikke så veldig mye og skrive om i kveld da jeg ikke har gjort så mye spennende.
Var først og besøkte en kompis på jobb og hentet nye vip-kortene våres til våres faste utested Z her i Drammen, så i morgen blir det vip-fest der og det skal jeg skrive om, blir helt sikkert en kanon bra fest :)
så var jeg og besøkte min gode venn Heidi og avtalte lunsj på Capadocia i morgen med hun.

Fikk også fikset meg 4 gratis VIP- billetter til årets store happening We love the 90s party i Drammen. dette gleder jeg meg noe utrolig til :)
sjekk ut facebook siden dems på denne siden --> We love the 90s

3 kommentarer:

  1. Skal sannelig huke tak i deg om jeg ser deg der!
    Nach hos deg da eller? ;p

    SvarSlett
  2. er inne på VIP området der jeg ;)
    hvem er du foresten?

    SvarSlett
  3. Siv Marlene her vettu. Måtte jo sjekke ut bloggen din da den plutselig dukka opp på fjesboka ;p

    SvarSlett