torsdag 17. mars 2011

Rockering

Vi er 6 venner (Thomas, Meg, Karsten, Heidi, Frode og Kjetil) som har startet en liten gruppe som heter Rockering, så annen hver Onsdag er vi rundt hos hverandre å spiser middag, drikker litt vin, skravler og ler.
denne Onsdagen var det gutta borti gata sin tur.

Vi ble innvitert på Meksikansk aften!
hvor vannskelig kan det være å lage taco tenker Jørgen i sitt lille hode, når jeg klinte til med en laks som var helt fantastisk for 2 uker siden, men der skulle Jørgen ta grundig feil.
maken til meksikansk mat har jeg sjelden smakt :-D

Frode hadde disket opp med stort sett det meste laget fra bunnen av, fajitas, salsa, guacamole, det ene og det andre. Og for en atmosfære de har skapt, med nydelig bakgrunsmusikk fra Meksiko, stearinlys og godt drikke.

Til dessert fikk vi champagne og kaffe med Kaluha.
Helt klart terningskast 6 til dere for en flott avslutning på en ellers fantastisk dag.

Jeg våknet opp, kom meg på trening og kjørte på med armer og bryst. fikk kjørt meg skikkelig godt for var ikke lett og svinge på rattet når jeg skulle hjem nei, ett mareritt det der, men blir godt og være litt støl i morgen :)
Så var det opp på konnerud og gå en tur med Linn og vesle hunden hennes Napoleon i det vakre solskinnsværet vi har hatt i dag :)


Flott dekket bord i ett vakkert hjem



Vi ble dessverre bare 4 i dag da Thomas skulle i jobbintervju, og skal lese til eksamen i morgen, mens Karsten måtte melde avbud.
LYKKE TIL THOMAS


I så godt selskap kan man jo ikke annet enn å smile og le.
Her er det min gode venn Heidi og meg


2 kommentarer:

  1. Hyggelig å lese. Men Jørgen, du må lære deg til å trene riktig. Poenget er ikke å pøse på så du er støl dagen etter. Gå ned på vekta, og øk heller antall ganger. Mye mere effektfullt. Helt sant.
    Klem fra Ingers.

    SvarSlett
  2. Kommer ann på hva man skal trene til det Ingers ;-)

    SvarSlett