mandag 14. mars 2011

Helgen er over

Da var mandagen her om helgen over.
startet Fredagen med lunsj med Heidi, vi skulle på capadocia og spise, heidi hadde kjøpt sweet deal der og greier for de har jo så god mat der, spist der før og fikk ett nydelig måltid, men NEEEIDA. det var feil capadocia faktisk, vi ble sendt over på ett nytt gatekjøkken som er blitt stengt gang på gang på bragernes. fikk kald kylling rullekebab, smakte helt jævlig for og si det pent, IKKE DRA DIT :P

Så da bar det på Z i drammen i stedet. skulle på VIP- fest der, men rakk ikke det da, ble sittende hos en kompis og vorse til vi gikk over i ett tiden.
fikk meg en uvenn gjorde jeg også hehe, når vi først kom oss over på Z satt en kompis og prøvde og sjekke opp ei dame på 19 år, han er jo noen og 30 så jeg kunne jo ikke dy meg jeg. måtte kødde litt hehe.
gikk bort og satt meg sammen med dem og bare brøt inn i samtalen og snakket med hun, da ble han ganske sint, fant ei annen dame og bare gikk.
ja ja tenkte jeg og ble til at jeg pratet med denne jenta da resten av kvelden siden hun var veldig hyggelig. plutselig kommer denne karen bort drit forbanna: det er siste gangen du kødder med meg hehe. trodde det var fri konkuranse her jeg. ingen av oss hadde fått med oss denne dama alikevell, hun var 19 år liksom hehe. men var fryktelig lite folk ute da, men hadde det hyggelig alikevell :)

Mitt faste stamsted :)

Så kom lørdagen, da tenkte selvfølgelig Jørgen at han bare skulle sitte hjemme, lage seg god mat og kose seg med ett glass vin :) gjorde jo også dette da, frem til det begynte krible litt i bybena til denna gutten hehe.
kom meg ut ca halv 12, dro først på Z som vanligt, men var sinnsykt mye folk der så fant ut at gamlingene Morten og Øyvind satt borte på Pavarotti, tok så en tur bort dit for å få med meg disse bort på Z da. det var lettere sagt enn gjort, for de skulle først på Oscars, der er det jo bare 50 pluss, men ble nå med dit en tur da. skjønner ikke hva det er med gamle kjærringer? Neste gang jeg skal på ett sånt sted skal jeg ha på meg ei skjorte det står med stor skrift: Bare se, IKKE røre :P for makan til tafsing har jeg sjelden opplevd ass.

Fikk nå med meg disse to gamle gutta med Dahl i spissen bort på Z til slutt da. 
Ble en fantastisk kveld til slutt, hadde ikke fått i meg alt for mye og drikke som jeg pleier så kunne ha det litt morro :) danset som en konge og traff på mye flotte mennesker :)
Så derfor ble det en flott søndag også. slappet av oppe hos ei venninne med Frustrerte Fruer. Det er noe jeg er nødt og se hehe, så gikk jeg glipp av det på Tirsdag, men Linn tar det opp og reddet meg. Takk Linn :)


6 kommentarer:

  1. Det var 2 knall bra kvelder på Z det, som vanlig....
    Kongene av Z

    SvarSlett
  2. ja ble bra det Morten ;)
    bortsett fra når du klina med hu på 60 da :P hehe

    SvarSlett
  3. ja måtte jo det, siden du klina med store søstern hennes :))

    SvarSlett
  4. tror det var moren hennes Morten hehe

    SvarSlett
  5. Artig kveld med stort spenn på både alder og utseende, hehe

    SvarSlett
  6. Det var det Øyvind. de beste var jo helt klart på Oscars var de ikke? hehe

    SvarSlett