mandag 14. mars 2011

Monday =)

Mandag er jo ikke ille. hatt en strålende dag i dag, var litt slapp og sov litt lenge bare, men er lov det når man ikke skal på jobb :)

Men fikk kjørt meg skikkelig på trening i dag da, var først på Spinning sammen med Kjetil så trente vi ei skikkelig økt på ryggen etter det :) var rimelig fornøyd når jeg var ferdig der og gleder meg til å være støl i morgen :)


Trene på akropolis så blir man like sprek som romerne var før håper jeg :)
nettsiden til Akropolis


Å etter trening er det jo viktig å få i seg noe ordentlig mat, og ingen skal si denne gutten ikke kan danse på kjøkkenet altså :)


Det ble svinebiff med ris, egenkomponert peppersaus, brokkoli, chamignong og løk :)
Og selvfølgelig ett glass god rødvin :)

14 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. anonym: skriv til meg på face du :)

    SvarSlett
  4. ok , da gjør jeg det i morgen;)

    SvarSlett
  5. hehehe men det er ikke jeg;) Men jeg skal skrive til deg i morgen, så finner du ut hvem jeg er.

    SvarSlett
  6. mmmm.. det så deilig ut :) flink du er på kjøkkenet Jørgen :)

    SvarSlett
  7. Bra reklame for Akropolis!! Digger det, jeg som jobber der;)

    SvarSlett
  8. Mariell: hvem Akropolis jobber du på?

    SvarSlett
  9. Okey. er på marienlyst jeg da :-)

    SvarSlett
  10. Hehe, jobbet på alle avdelingene jeg da:)

    SvarSlett